Jakie czynniki bierze pod uwagę Google przy ważeniu, czy dana strona jest wysokiej czy niskiej jakości i jak można samodzielnie zidentyfikować te strony? Istnieje lista rzeczy do zbadania w pralni, aby określić, które strony robią ocenę, a które nie, od zachowania wyszukiwarki, przez czas ładowania strony, po błędy ortograficzne.
Jak rozpoznać strony niskiej jakości
Co stanowi "jakość" dla Google?
To jest intrygujące. Więc jeśli ktoś wykonuje wyszukiwanie, powiedzmy, że tutaj wpisuję wyszukiwanie w Google dla "prania ciśnieniowego". Napiszę tylko "mycie ciśnieniowe". Pojawi się ta strona. Ktoś kliknie na tą stronę, i zostanie tutaj i może wróci do Google, ale potem wykona zupełnie inne wyszukiwanie, lub przejdzie do innego zadania, odwiedzi inną stronę, wróci do swojego emaila, cokolwiek to jest. To mówi Google, świetnie, ta strona rozwiązała zapytanie.
Jeśli zamiast tego ktoś szuka, a oni idą, wykonują wyszukiwanie, klikają na link, i dostają niskiej jakości stronę mumbo-jumbo, a oni wracają i wybierają inny wynik zamiast, który mówi Google, że strona nie udało się odpowiedzieć na pytanie wyszukiwarki. Jeśli dzieje się to często, Google nazywa to działanie pogo-sticking, gdzie odwiedzasz ten jeden, to nie odpowiedział na pytanie, więc idziesz do innego, który robi. Jest bardzo prawdopodobne, że ten wynik zostanie przesunięty w dół i będzie postrzegany jako niska jakość w Google.
W jaki sposób SEO i marketerzy mogą filtrować strony na stronach, aby rozpoznać wysoką i niską jakość?
Jako marketer, jako SEO, istnieje proces, który możemy wykorzystać. Nie mamy dostępu do każdego z tych elementów, które Google może zmierzyć, ale możemy przyjrzeć się niektórym rzeczom, które pomogą nam stwierdzić, że jest to wysoka jakość, jest to niska jakość, może powinienem spróbować usunąć lub usunąć to z mojej strony lub odtworzyć, jeśli jest to niska jakość.
Ogólnie rzecz biorąc, będę nalegał, abyś nie używać takich rzeczy jak:
Dlaczego nie? Bo same w sobie, to wszystko może być mylącym sygnałem.
Tak długi czas na twojej stronie może być dlatego, że ktoś jest bardzo zaangażowany w twoje treści. Może to być również spowodowane tym, że ktoś jest ogromnie sfrustrowany i nie może znaleźć tego, czego potrzebuje. Więc wrócą do wyniku wyszukiwania i klikną coś innego, co szybko odpowie na ich zapytanie w przystępny sposób. Być może masz wiele wyskakujących okienek, które muszą kliknąć na nie z bliska i trudno jest znaleźć przycisk x i muszą przewijać się daleko w dół w twojej treści. Są więc bardzo niezadowoleni z twojego wyniku.
Bounce rate działa podobnie. Wysoki współczynnik odbicia może być dobrą rzeczą, jeśli odpowiadasz na bardzo proste pytanie lub jeśli następnym krokiem jest pójście gdzieś indziej, lub jeśli nie ma następnego kroku. Jeśli po prostu staram się uzyskać, "Hej, potrzebuję kilku wskazówek dotyczących mycia pod ciśnieniem dla tego rodzaju impregnowanego drewna i muszę wiedzieć, czy usunę impregnat, jeśli będę myć drewno pod tym ciśnieniem," i okazuje się, że nie, jestem dobry. Świetnie. Dziękuję. Już skończyłam. Nie muszę już odwiedzać twojej strony. Mój współczynnik odbicia był bardzo, bardzo wysoki. Może w latach 80-tych lub 90-tych miałeś odbicie, ale odpowiedziałeś na pytanie poszukiwacza. Zrobiłeś to, czego chce Google. Więc odbijanie się kursu samo w sobie, zła metryka.
Tak samo z wizytami ekologicznymi. Możesz mieć stronę, która jest stosunkowo niskiej jakości, która otrzymuje dużą ilość ruchu organicznego z tego czy innego powodu, a to może być, ponieważ to nadal jest w rankingu na coś lub ponieważ plasuje się na liście rzeczy długi ogon, ale to jest rozczarowujące poszukiwaczy. Ten jest trochę lepszy w dłuższej perspektywie. Jeśli spojrzeć na to z perspektywy tygodni czy miesięcy, a nie tylko dni, to generalnie można mieć lepszy zmysł, ale i tak samemu tego nie lubię.
Wspaniałym przykładem są wspomagane konwersje. Ta strona może nikogo nie przekonwertować. Może to być okazja do porzucenia ciasteczek. Może to być okazja do remarketingu lub retargetowania kogoś lub skłonienia go do zapisania się na listę mailową, ale może nie przekształcić się bezpośrednio w dowolną konwersję celów, które masz. Nie oznacza to, że jest to treść niskiej jakości.
To może być dobry początek:
Więc to, do czego cię namawiam, to myślenie o nich jako o połączeniu metryki. Za każdym razem, gdy analizujesz jakość na niskim i wysokim poziomie, stosuj podejście oparte na metryce, które stosujesz.
1. To może być kombinacja metryki zaangażowania. Zamierzam spojrzeć na...
Łączna liczba wizyt
Zewnętrzne i wewnętrzne
Będę przeglądał strony po wylądowaniu po każdej wizycie. Więc jeśli ktoś dostaje się do strony, a następnie przeglądać inne strony na stronie, to jest dobry znak. Jeśli przeglądać bardzo niewiele, nie tak dobry znak, ale nie być podejmowane przez siebie. To musi być połączone z takimi rzeczami jak czas na miejscu i odbicia stawki i całkowitej liczby wizyt i wizyt zewnętrznych.
2. Można łączyć niektóre metryki off-site. Więc rzeczy takie jak...
Połączenia zewnętrzne
Liczba łączących się domen głównych
PA i Twoje akcje społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter, LinkedIn, mogą być również stosowane tutaj. Jeśli zobaczysz coś, co otrzymuje akcje społecznościowe, cóż, może nie odpowiada to potrzebom poszukiwaczy, ale może to być treść wysokiej jakości.
3. Metryka wyszukiwarki. Możesz spojrzeć na...
Indeksacja poprzez wpisanie adresu URL bezpośrednio na pasku wyszukiwania lub na pasku przeglądarki i sprawdzenie, czy strona jest indeksowana.
Możesz również przyjrzeć się rzeczom, które mają swój własny tytuł.
Możesz zajrzeć do Konsoli wyszukiwania Google i zobaczyć wskaźniki kliknięć.
Możesz przeglądać unikalne i zduplikowane treści. Jeśli więc wpiszę tutaj adres URL i zobaczę wiele stron wracających z mojej witryny lub jeśli wpiszę tytuł strony, którą stworzyłem i zobaczę wiele adresów URL wracających z mojej własnej witryny, wiem, że są tam pewne problemy z unikalnością.
4. Prawie na pewno będziesz chciał zrobić rzeczywistą ręczną recenzję garstki stron.
Strony z podsekcji lub podfolderów lub subdomen, jeśli je masz, i powiedzieć: "Oh, poczekaj. Czy to rzeczywiście pomaga poszukiwaczom? Czy ta treść jest aktualna i aktualna? Czy spełnia ona standardy naszej organizacji?"
Zrób 3 wiadra:
Używając tych kombinacji metrycznych, można zbudować kilka wiader. Można to zrobić w dość prosty sposób, eksportując wszystkie swoje adresy URL. Możesz użyć czegoś takiego jak Screaming Frog lub Moz's crawler lub DeepCrawl, i możesz wyeksportować wszystkie swoje strony do arkusza kalkulacyjnego z takimi metrykami, a następnie możesz zacząć sortować i filtrować. Możesz stworzyć pewien rodzaj algorytmu, pewną kombinację metryk, które określisz, jest dość dobra w ID'ing rzeczy, i sprawdzić to podwójnie z recenzją ręki. Nalegam, abyś włożył je do trzech rodzajów wiader.
I. Duże znaczenie. Tak duże znaczenie, wysokiej jakości zawartość, że zatrzymasz te rzeczy.
II. Potrzebuje pracy. Drugie to właściwie rzeczy, które potrzebują pracy, ale są na tyle dobre, aby pozostać w wyszukiwarkach. To nie jest okropne. Nie szkodzi Twojej marce, a na pewno nie jest to to, co wyszukiwarki internetowe nazywają niską jakością i za co Cię karzą. To po prostu nie spełnia twoich oczekiwań i nadziei. Oznacza to, że możesz ją ponownie opublikować lub pracować nad nią i ulepszać.
III. Niska jakość. Naprawdę nie spełnia standardów, które tu masz, ale nie usuwaj ich od razu. Zróbcie kilka testów. Weź przykładowy zestaw najgorszych śmieci, które włożyłeś do niskiego wiadra, usuń go z witryny, upewnij się, że zachowałeś kopię, i zobacz, czy usuwając kilkaset lub kilka tysięcy tych stron, widzisz wzrost budżetu pełzającego i indeksacji i rankingów oraz ruchu wyszukiwania. Jeśli tak, możesz zacząć być bardziej lub mniej rozsądny i bardziej liberalny z tym, co wycinasz z tego wiadra niskiej jakości i wiele razy zobaczyć jakieś wspaniałe wyniki z Google.
Komentarze (0)