Czy w jednym miejscu zajmujesz całkiem dobre miejsce, tylko po to, aby dowiedzieć się, jak słaby jest Twój ranking w innym? Nie jest to rzadkością, nawet w przypadku stron, które nie mają zamiaru przechwycić lokalnych zapytań. 

Upewnij się, że rankingi, które widzisz, są dokładne:
Pierwszą rzeczą, którą musimy zrobić, to potwierdzić, że rankingi, które widzisz lub o których słyszałeś, są dokładne. W rzeczywistości jest to o wiele trudniejsze niż kiedyś. Kiedyś można było przewinąć na dół Google i zmienić swoją lokalizację na dowolną. Teraz Google geolokalizuje Cię po Twoim adresie IP lub po dokładnej lokalizacji na Twoim urządzeniu mobilnym i niestety nie możesz po prostu określić tej czy innej konkretnej lokalizacji - chyba, że znasz niektóre z tych haków SEO.

A. Google's AdPreview Tool - Google posiada narzędzie do podglądu reklam, w którym można określić i ustawić konkretną lokalizację. To jest w AdWords.Google.com ukośnik podglądu reklam. Upewnimy się, że link znajduje się na dole w notatkach poniżej.
B. Parametr ampersand-near-equals (&near=) - Teraz, niektóre SEO powiedziały, że to nie jest idealne, i zgadzam się, że jest niedoskonałe, ale to jest dość blisko. Zrobiliśmy kilka porównań tutaj w Mozie. Zrobiłem je podczas podróży. To nie jest złe. Czasami widzisz jedną lub dwie rzeczy, które nie są takie same. Reklamy często nie są takie same. Tak naprawdę, nie wydają się działać dobrze. Ale wyniki organiczne wyglądają cholernie blisko. Wyniki na mapach wyglądają na bardzo zbliżone. Więc myślę, że to rozsądne narzędzie, którego można użyć.

To jest w zasadzie zmiana zapytania wyszukiwarki Google - więc jest to adres URL w zapytaniu wyszukiwania - z Google.com/search?q=, a następnie można mieć lody+kremów lub WordPress+web+design, a następnie użyć tego, &near= i miasta i stanu tutaj w Stanach Zjednoczonych lub miasta i prowincji w Kanadzie lub miasta i regionu w innym kraju. W tym przypadku, jadę z Portland+OR. To zmieni moje wyniki. Możesz spróbować sam. Zobaczysz, że po wykonaniu tego wyszukiwania zobaczysz lodziarnie w Portland w Oregonie.

Dla krajów, można użyć innego. Można przejść bezpośrednio do kodu kraju Google, czyli dla Wielkiej Brytanii Google.co.uk, lub dla Nowej Zelandii Google.co.nz, lub dla Kanady Google.ca. Następnie można wpisać to in.Możesz również użyć tego parametru &GL= zamiast &near. Jest to lokalizacja globalna równa się kodowi kraju, a następnie można umieścić w CA dla Kanady lub UK dla Wielkiej Brytanii lub NZ dla Nowej Zelandii.

C. Śledzenie rankingu za pomocą platformy obsługującej rankingi lokalizacyjne - Niektóre z nich nie, inne tak. Moz robi to teraz. Sądzę, że Searchmetrics to zrobi, jeżeli użyjesz przedsiębiorstwa. Próbuję sobie przypomnieć, czy Rob Bucci powiedział, że STAT tak. Cóż, Rob odpowie w komentarzach i powie nam, czy STAT to robi. Wydaje mi się, że tak.


Spójrzcie, kto jest w rankingu JEST i jakie cechy mogą mieć:
Następnie, gdy już zorientujesz się, czy ta anomalia rankingowa, którą postrzegasz, jest prawdziwa, czy też nie, możesz zrobić krok drugi i przyjrzeć się, kto jest w rankingu w tym, w którym nie jesteś i dowiedzieć się, jakie czynniki mogą być dla nich korzystne.

Czy uzyskali oni wiele lokalnych linków, linków do konkretnych lokalizacji z tych stron internetowych, które są w tej konkretnej geografii lub służą tej geografii, lokalnych izb handlowych, lokalnych katalogów, tego typu rzeczy?
Czy mają one bardziej hiperlokalny obszar usług? Czy na mapie, jeśli jest to miasto, obsługują one ten konkretny region? Obsługujesz szeroki wachlarz miejsc, a może nie masz konkretnego regionu geograficznego, który obsługujesz.
Czy mają one zlokalizowane oferty, oferty w miejscach takich jak Moz Local lub konkurent taki jak Yext lub Whitespark, do których mogą przesłać wszystkie swoje dane? Mogą to być np. Google Maps i Bing Maps, katalogi, lokalne agregatory danych, Yelp, TripAdvisor itp.
Czy mają one rankingi w Google Maps? Jeśli pójdziesz i spojrzysz i zobaczysz, że ta strona jest szczególnie dobrze sklasyfikowana w Google Maps dla tego konkretnego regionu, a nie jesteś, może to być kolejny sygnał, że hiper-lokalne intencje i hiper-lokalne sygnały rankingowe, algorytm rankingu jest tam w grze.
Czy prowadzą one lokalne reklamy AdWords? Wiem, że może to wyglądać jak, "Poczekaj chwilę. Rand, myślałem, że reklamy nie są bezpośrednio związane z organicznymi wynikami wyszukiwania." Nie są, ale to zwykle jest tak, że jeśli licytować na AdWords, masz tendencję do zwiększenia organicznego wskaźnika klikalności, jak również, ponieważ ludzie widzą swoją reklamę na górze, a następnie zobaczyć cię ponownie po raz drugi, a więc są one nieco bardziej tendencyjne do klikania. Dlatego też, kupując lokalne reklamy mogą czasami zwiększyć organiczny wskaźnik kliknięć, jak również. To może również marki ludzi z Twojej konkretnej firmy. Więc to jest jedna rzecz, która może zrobić różnicę tutaj.

Weź pod uwagę zachowania poszukiwaczy w oparciu o lokalizację:
Teraz nie bierzemy pod uwagę, kto jest w rankingu, ale zastanawiamy się, kto prowadzi poszukiwania, tych wyszukiwarek opartych na lokalizacji i jakie jest ich zachowanie.

Czy są mniej skłonni do poszukiwania Twojej marki, ponieważ nie jesteś tak dobrze znany w tym regionie?
Czy są mniej skłonni do klikania na Twoją stronę w SERPach, ponieważ nie jesteś tak dobrze znany?
Czy ich intencje są w jakiś sposób różne ze względu na ich geografię? Może jest to kwestia językowa lub jakiś regionalizm. Może to być coś w lokalnym języku, nawet tutaj w Stanach Zjednoczonych, gdzie część kraju mówi "soda", a część kraju mówi "pop". Może oznaczają one dwie różne rzeczy, a "pop" oznacza, "Oh, to sklep z popcornem w Seattle", ponieważ istnieje marka Pop, ale na Środkowym Zachodzie, "pop" wyraźnie odnosi się do rodzajów napojów gazowanych.
Czy są one mniej lub bardziej wrażliwe na rozwiązanie kolokacyjne? Może się więc zdarzyć, że w wielu rejonach geograficznych wiele osób nie dba o to, czy rozwiązanie, które otrzymują, pochodzi z ich lokalnego regionu, a w innych tak. Klasycznym przykładem na poziomie kraju jest Francja, której poszukiwaczom bardzo zależy na tym, że otrzymują wyniki w formacie .fr i że lokalizacja firmy, na którą klikają, znajduje się we Francji, w przeciwieństwie do innych ludzi w Europie, którzy bez problemu mogą klikać na .com lub .co.uk.

Podziel się na trzy wiadra:
Zapytania, na których Ci zależy, podzielisz na trzy różne rodzaje wiader:

Wiadro pierwsze: Hyper-geo-sensitive
Byłoby to coś w rodzaju klasycznego wyszukiwania geo-specyficznego, w którym wyniki map są widoczne na samej górze. SERPy zmieniają się całkowicie z geo na geo. Jeśli więc wykonasz wyszukiwanie w Portland, a następnie wykonasz je w San Diego, widzisz bardzo, bardzo różne wyniki. Siedem do dziewięciu z pierwszej dziesiątki co najmniej zmienia się w górę, a tak się składa, że w pierwszej piątce wyników nie widać prawie żadnych ofert nielokalnych. Kiedy je zobaczysz, to prawdopodobnie nie jest to możliwe bez fizycznej lokalizacji w tej geografii. Więc jeśli nie masz fizycznej lokalizacji, jesteś jakby z dala od biznesu, dopóki tam nie dotrzesz. Jeśli tak, to możesz pracować nad lokalnymi sygnałami rankingowymi, które mogą cię powstrzymywać.

Wiadro numer dwa: Pół-geo-wrażliwe
Właściwie zilustrowałem to tutaj, bo to może być trochę trudne do opisania. Ale w zasadzie, otrzymujesz mieszankę geo-specyficznych i globalnych wyników. Więc, na przykład, używam &near=Portland, Oregon, ponieważ jestem w Seattle i chcę zobaczyć wyniki Portland dla projektowania stron internetowych WordPress.


Projektowanie stron internetowych WordPressa, kiedy robię wyszukiwanie w całych Stanach Zjednoczonych, pierwsze lub dwa wyniki są prawie zawsze takie same. Są to zawsze ten link Web Savvy Marketing i to Creative Bloq, i są one bardzo szerokie. Nie są one specjalnie o lokalnym dostawcy WordPressa projektowania stron internetowych.

Ale potem trafiasz na numer trzy, cztery i pięć, a wyniki zmieniają się na lokalne firmy. Więc w Portland, to ci faceci z Mozak Design. Mozak, nie ma żadnego związku z Mozem, według mojej wiedzy. W San Diego, to Kristin Falkner, która jest na trzecim miejscu w rankingu, a następnie inne lokalne firmy projektujące strony internetowe w San Diego WordPress na czwartym i piątym miejscu. Więc to taka mieszanka geo i nongeo. Ogólnie można to powiedzieć, patrząc i zmieniając swoją geografię w ten sposób widząc te różne rzeczy.

Niektóre z najlepszych wyników wyszukiwania zazwyczaj będą takie same, i pozostaną spójne z geografią. W tych przypadkach, to co chcesz zrobić, to pracować nad wzmocnieniem tych lokalnych specyficznych sygnałów. Więc jeśli jesteś na piątym lub szóstym miejscu w rankingu i chcesz być na trzecim, idź na to, lub możesz spróbować być w wynikach globalnych, w którym to przypadku starasz się wzmocnić klasyczne sygnały rankingu, a nie lokalne, aby móc się tam dostać.

Wiadro numer trzy: Niewrażliwe na geoinformację
To by było na tyle: "Robię to wyszukiwanie i nie widzę żadnych lokalnych wyników." To tylko kilka ogólnokrajowych lub ogólnoświatowych marek. Nie ma żadnych map, zwykle tylko jedna, może dwa wyniki geo-specyficzne w pierwszej dziesiątce, i mają tendencję do bycia dalej w dół, a SERPy ledwo zmieniają się z geo na geo. Są one prawie takie same w całym kraju.

Więc jak już włożysz je do tych trzech wiader, to wiesz, co robić. Tutaj, to podąża za klasycznymi sygnałami. Prawdopodobnie nie potrzebujesz wiele z lokalnych impulsów.

Tutaj masz możliwość pójścia w jedną lub w drugą stronę, wzmacniając sygnały lokalne, aby dostać się do tych rankingów lub wzmacniając klasyczne sygnały, aby dostać się do tych globalnych.

Tutaj będziesz potrzebował fizycznego biznesu.

 

Komentarze (0)

Zostaw komentarz