Sukces w kanale medialnym, takim jak bezpłatne wyniki wyszukiwania, zależy od treści. W szczególności przy tworzeniu przydatnych treści, które mogą być klasyfikowane. Google skoncentrował swoje ostatnie aktualizacje algorytmiczne głównie na promowaniu świetnych treści i naturalnych linków oraz karaniu słabych treści za pomocą pozbawionych skrupułów linków.

Ale ponieważ specjaliści od pozycjonowania priorytetowo traktują rekomendacje treści, badania słów kluczowych i strategie pozyskiwania linków (bardziej bezpośrednie czynniki w uzyskiwaniu rankingów), ryzykują dewaluację zmian technicznych - w tym szybkości witryny - które absolutnie zwiększają pieniądze klientów na ich obecnych organicznych odbiorcach.

Żadna treść ani inicjatywa kanału nie działa bez infrastruktury (tj. Szybkich witryn internetowych) i narzędzi analitycznych. Są podstawą sukcesu marketingu cyfrowego.

Marketing treści jest niezaprzeczalnie skuteczny w poprawianiu pozycji witryn w wyszukiwarkach, co może zaspokoić ciekawość klienta dotyczącą tego, co może zrobić SEO dla ich widoczności. Może nawet uda się sprawić, że powolne witryny będą konsekwentnie klasyfikowane, ale brak uwagi na infrastrukturę w końcu powróci i prześladuje Cię współczynniki konwersji.

Badanie szybkości witryny
Wysyłanie potencjalnych klientów generowanych przez dobrą treść do stron internetowych o powolnym działaniu dosłownie podważa zaufanie.

W naszym najnowszym odświeżeniu badania szybkości witryny przeanalizowaliśmy 10 witryn internetowych z różnych branż i 26 000 różnych stron docelowych, od bardzo wolnych stron (do 9 sekund) do bardzo szybkich (poniżej jednej sekundy).

Wyniki pokazały, że każda sekunda, w której można zmniejszyć szybkość ładowania strony, przynosi znaczne korzyści w zakresie współczynnika konwersji, które są sprzeczne z różnicami w branżach lub podejściach do sprzedaży.


Strony, które ładowały się w czasie krótszym niż jedna sekunda, konwertowały z szybkością około 2,5 razy większą niż strony ładowane wolniej niż pięć sekund lub dłużej.

Ale korzyści nie ograniczały się do szybkich i wolnych stron. Różnica we współczynnikach konwersji między stronami „szybkimi” (czas ładowania trwający dwie sekundy) i stronami „bardzo szybkimi” (poniżej jednej sekundy) również była ponad dwukrotnie większa. To prowadzi mnie do następnego punktu.

Użytkownicy będą żądać jeszcze szybszych witryn
Po raz pierwszy przeprowadziliśmy tę ankietę w 2014 r. I w porównaniu do dzisiejszego dnia różnica między „naprawdę szybkimi” witrynami nie była tak wyraźna jak obecnie. Kiedy uruchomimy go ponownie za pięć lat, spodziewaj się, że różnica będzie jeszcze bardziej dramatyczna. Czemu? Przyjęcie 5G.

Raport firmy Ericsson dotyczący mobilności z listopada ubiegłego roku przewidywał, że zasięg 5G obejmie 65% światowej populacji w 2025 roku.

Inne badanie przeprowadzone przez Parks Associates w kwietniu ubiegłego roku pokazuje, że chociaż adopcja gigabitowego Internetu spadła w USA, oczekuje się, że światowa adopcja szerokopasmowego Internetu osiągnie miliard gospodarstw domowych na całym świecie do 2023 roku.

Biorąc pod uwagę oba te trendy, jedyną rzeczą, która ogranicza wrażenia użytkownika mobilnego lub stacjonarnego, będzie słaba infrastruktura internetowa.

Priorytetyzacja szybkości witryny
Jeśli przeczytałeś tak daleko, zgodzisz się, że korzyści wynikające ze współczynnika konwersji szybkiej witryny są znaczące, a zapotrzebowanie rynku na szybkie wrażenia użytkowników szybko się zwiększa. Ale jakie praktyczne kroki należy podjąć, aby przyspieszyć wyświetlanie stron i które z tych kroków należy traktować priorytetowo?

Włącz kompresję
Zmniejsz JavaScript, CSS i HTML
Zmniejsz liczbę przekierowań
Usuń JavaScript blokujący renderowanie
Cache przeglądarki
Skróć czas odpowiedzi serwera
Użyj sieci dystrybucji treści (CDN)
Zoptymalizuj obrazy i wideo
Gdybyś miał zmienić kolejność tych rekomendacji pod kątem trudności do wdrożenia dla przeciętnego marketera wyszukiwania i wpływu na szybkość witryny, prawdopodobnie wyglądałoby to mniej więcej tak:

Niska trudność, mały wpływ
Zoptymalizuj obrazy i wideo
Marketerzy na każdym poziomie umiejętności mogą zainstalować wtyczkę WordPress, taką jak Smush, i automatycznie zmniejszyć rozmiar dowolnego obrazu przesłanego do nowej lub istniejącej treści. Oszczędza zaskakująco dużo czasu, gdy każdy obraz na stronie ma odpowiedni rozmiar i jest skompresowany.

Zmniejsz JavaScript, CSS i HTML
Minifikacja kodu to kolejna szybka wygrana. Istnieje wiele narzędzi do zmniejszania kodu, takich jak minifycode.com. Te narzędzia zasadniczo usuwają wszystkie spacje w kodzie, co pozwala zaoszczędzić kilka kilobajtów tu i tam. Te sumują się przez całe doświadczenie. Wprowadzenie tych zmian może wymagać programisty, ale każdy może skopiować i wkleić kod do narzędzi i wysłać zminimalizowaną wersję do zespołu wykonującego pracę.

Usuń JavaScript blokujący renderowanie
Migracja na platformę zarządzania tagami, taką jak Menedżer tagów Google, może odciążyć JavaScript od Twoich stron i umieścić je w kontenerze, w którym mogą ładować się tak szybko lub wolno, jak potrzeba, bez zakłócania pozostałej treści lub funkcji na stronie . Menedżery tagów są również bardzo łatwe w użyciu dla osób nietechnicznych!


Średnia trudność, średni wpływ

Trzy poniższe zalecenia mogą być nieco trudniejsze w zależności od tego, kto zarządza Twoim CMS lub istniejącym serwerem WWW. Może to być tak proste, jak kliknięcie pola wyboru lub tak trudne, jak napisanie niestandardowych reguł przekierowania w konfiguracji. Aby to zrobić, prawdopodobnie będziesz musiał skonsultować się z informatykiem i / lub programistą internetowym.

Zmniejsz liczbę przekierowań
Większość SEO może przekazać mapę przekierowań URL do klienta lub wewnętrznego interesariusza, aby z łatwością określić przekierowania po stronie serwera. Jednak niektóre witryny zawierają bardziej skomplikowane schematy przekierowań po stronie klienta wykorzystujące JavaScript. Współpraca z programistą front-end w celu rozwiązania problemu zmian przekierowań opartych na skryptach może być trudna, jeśli te pliki JS wpływają na funkcjonalność witryny w inny istotny sposób.

Włącz kompresję
Włączenie kompresji w Apache lub IIS jest dość prostym procesem, ale wymaga dostępu do serwerów i plików htaccess, nad którymi organizacje IT niechętnie przekazują kontrolę marketerom.

Cache przeglądarki
Podobnie, buforowanie zasobów witryny, które nie zmieniają się zbyt często, jest łatwe do wykonania, jeśli masz kontrolę nad plikiem htaccess. Jeśli tego nie zrobisz, istnieją wtyczki lub rozszerzenia pamięci podręcznej dla różnych platform CMS, które marketerzy mogą zainstalować, aby zarządzać tymi ustawieniami.


Duża trudność, duży wpływ
Skróć czas odpowiedzi serwera
Typowe sposoby na skrócenie czasu odpowiedzi obejmują znalezienie bardziej niezawodnej usługi hostingowej, optymalizację baz danych zapewniających funkcjonalność witryny oraz monitorowanie użycia języka PHP. Ponownie, wszystkie te rzeczy wchodzą w zakres kompetencji IT i wymagają dodatkowych decydentów oraz kosztów wykonania.

Użyj sieci dystrybucji treści (CDN)
Przyjęcie CDN może być czasochłonne, kosztowne (setki lub tysiące dolarów miesięcznie na domenę, w zależności od ruchu w witrynie) i wymagać wiedzy, której przeciętny marketer lub konsultant nie musi dysponować. Ale jeśli możesz to zrobić, badania sugerują, że Google mierzy czas do pierwszego bajtu jako czynnik rankingowy, a korzyści mogą być ogromne.

Powodzenia!
Miejmy nadzieję, że zainspiruje Cię to do podjęcia działań zmierzających do przyspieszenia prac w Twojej organizacji lub dla klientów. Jest to nie tylko warte przedsięwzięcia z biznesowego punktu widzenia, ale także aktywnie czyni internet lepszym miejscem dla przeciętnego człowieka. Są to rzeczy, z których może być dumny każdy specjalista ds. Marketingu w wyszukiwarkach.

 

Komentarze (0)

Zostaw komentarz