Jednym z najlepszych sposobów (i moim zdaniem, najlepszym sposobem) na zdobycie linków najwyższej jakości jest stworzenie własnych badań, ankiet, raportów, itp. i udostępnienie ich wydawcom online. 


Przez lata otrzymaliśmy wiele pytań o to, jakich rezultatów możemy się spodziewać. Jasne, wszyscy chcą teraz powiązań, ale gdzie jest prawdziwy wzrost i jak długo to trwa? I w każdym razie, ludzie chcą wiedzieć, jakie zwycięstwa mogą zgłosić przełożonym, nawet w krótkim czasie.

Jest tak wiele korzyści z połączenia content marketingu i cyfrowego PR-u. Przejdę przez to, czego można realistycznie oczekiwać, i przedstawię przykłady i dane z naszego doświadczenia w pracy z Porch.com.

Rezultaty krótkoterminowe
To prawda, że content marketing jest inwestycją, co wyjaśnię odpowiednio w następnym rozdziale. Ale na pewno są krótkoterminowe wygrane, które można świętować i raportować, a to może mieć wpływ na Twój biznes.

Współpracę z Porch.com rozpoczęliśmy na początku 2018 roku. W tym czasie tworzyliśmy dla nich 4-5 projektów kontentu miesięcznie, a ja pokażę Wam dwie nasze wczesne wygrane - małą wygraną i dużą wygraną - abyście mogli zorientować się, co jest możliwe, a co prawdopodobne.

Mała wygrana: "Fixer Upper" przez liczby
Ten projekt był moim pomysłem, więc naturalnie uważam, że zasługuje na znacznie większe pokrycie. To było podczas rozkwitu "Fixer Upper" z Chipem i Joanną Gaines.


Zapewniliśmy dla niego najlepszą relację na temat Terapii Mieszkaniowej, i chociaż chciałbym zobaczyć więcej relacji w mediach, nadal istnieje wiele zwycięstw do określenia tutaj (i elementy dla Ciebie, aby mieć oko na własne treści):

Znaczenie dla publiczności: Porch to połączenie ludzi z wykonawcami remontów domów. Ich publiczność prawdopodobnie ma tonę nakładek z publiczności Terapii Mieszkaniowej, i prawdopodobnie są zainteresowani w poprawieniu wyglądu swoich domów.
Publiczność czytająca publikację: Jest też kwestia statystyk publikacji, które mogą pomóc w uzyskaniu poczucia potencjalnego zasięgu. SimilarWeb jest używany przez takie narzędzia, jak Cision i Meltwater, aby podkreślić czytelnictwo publikacji. W tym przypadku Terapia Mieszkaniowa znajduje się na 17. miejscu w kategorii "Ogród domowy" i szacuje się, że odwiedza ją 9,16 mln osób miesięcznie.
Tak więc, nawet w jednym średnio wydajnym projekcie, można uzyskać kilka świetnych linków i ekspozycji marki.

Wielka wygrana: "Koszmary gotowania"
Okay, "duża" wygrana to trochę za mało powiedziane. Ta kampania była ogromnym zwycięstwem i pozostała jednym z naszych najlepszych projektów dla Porch.


Zbadaliśmy osoby w każdym wieku, aby określić ich umiejętności kulinarne i pewność siebie, a następnie podzieliliśmy wyniki na poszczególne pokolenia. Ludzie uznali wyniki za fascynujące i ogólnie rzecz biorąc, projekt zebrał około 50 linków dofollow.

Mierząc sukces tego projektu, można przyjrzeć się tym samym cechom, o których wspomniałem w przypadku mniejszych wygranych: wzmiankom o marce, jakości linków i znaczeniu dla odbiorców.

Ale oto kilka innych rozważań na temat większych wygranych:

  • Kwota pokrycia: Projekt zaszalał, zdobywając relacje w mediach na Washington Post, USA Today, Bustle, Thrillist, MSN, Real Simple, Southern Living, Better Homes & Gardens i innych. Relacja ta oznaczała więcej wysokiej jakości powiązań i znacznie większą ekspozycję marki, w tym dla bardziej ogólnej publiczności.
  • Charakter wzmianki o marce: Dokładnie gdzie i jak jest wymieniana Twoja marka? Na przykład, w relacjach Washington Post i Thrillist, w drugim zdaniu wymieniono Porch.com. Bustle zamieścił opis tego, czym jest Porch.com: "internetowym zasobem łączącym właścicieli domów i kontrahentów", który nie tylko otrzymuje nazwę Porch.com, ale również wyjaśnia, co oni robią.
  • Połączenia pisemne: Im więcej pisarzy jest zadowolonych z tego, co piszesz, tym większa jest szansa, że otworzą Twojego kolejnego maila. Wszystkie zabezpieczone relacje w mediach są w ten sposób wygraną, ale jest to istotny element, który często jest pomijany.

Istnieje wiele krótkoterminowych zwycięstw w tego rodzaju pracy, ale szanse są szukasz trwałego wzrostu. Tu właśnie pojawiają się długoterminowe korzyści.

Rezultaty długoterminowe
Na naszej stronie mamy pełne studium przypadku z zakresu marketingu zawartości, które szczegółowo opisuje wpływ pracy, jaką wykonaliśmy dla Porch.com w ciągu roku.

Obejmuje to budowanie linków z 931 unikalnych domen łączących oraz dodanie 23.000 miesięcznych ekologicznych odwiedzających stronę.


Jest to rodzaj długofalowego wzrostu, którego poszukuje większość ludzi, a kluczem do tego jest to, że wszystkie te prace się łączą.

Budowanie autorytatywnych linków jest krytyczne dla off-site SEO, ponieważ Google postrzega Twoją stronę bardziej jako autorytet, co następnie oznacza, że Twoje treści na stronie jest bardziej prawdopodobne, aby zająć wyższą pozycję. A kiedy ludzie widzą Twoją markę wymienioną w mediach, ponieważ ukończyłeś te interesujące badania, są bardziej skłonni do klikania na Twoją treść, kiedy widzą ją później, ponieważ są zaznajomieni z Tobą, ponownie sygnalizując, że masz wysokiej jakości treści.

To nasza filozofia na rzeczy:


I nie obejmuje to nawet aspektu świadomości marki, o którym wspomniałem wcześniej. Dlatego, aby naprawdę ocenić długoterminowy wpływ inwestycji w content marketing i cyfrowy PR, można spojrzeć na następujące kwestie:

Zdrowie portfela Backlink: Wysokiej jakości, odpowiednie linki będą zawsze cenione, nawet jeśli są starsze. Jednak nowsze linki mogą zasygnalizować Google, że nadal jesteś istotny i nadal aktywnie dostarczasz wartość dla odbiorców.
Marka Organic wspomina: Gdy Twoja marka jest stale obecna w mediach, zwiększa to szanse, że ludzie wiedzą, kim jesteś. Czy Twoje poszukiwania pod marką rosną? Czego ludzie poszukują w związku z Twoją marką? Czy częściej pojawiasz się organicznie w treści?
Ruch organiczny: Jest to podstawowa metryka, na którą wielu patrzy, ponieważ, jak wspomniałem, zarabianie na relacjach z marką i linkami od czołowych wydawców oznacza, że budujesz swój autorytet, co zwiększa Twoje szanse na zajęcie miejsca w Google i na bycie zaufanym przez odbiorców, co wpływa na Twoje organiczne numery wyszukiwania.
Współpracowaliśmy z Porch.com dłużej niż rok, od około stycznia 2018 do marca 2020. W sumie zarobiliśmy na nich 1894 linków dofollow, a marka wspomina o tym wszystkim, co towarzyszyło tym wszystkim relacjom w mediach.

Ale chcę ci pokazać, jak to jest dostać się do tego miejsca wzrostu, i jak to nie jest przez wirusowe na miesiąc. Chodzi o stałą, ciągłą pracę.

Tak to wyglądało w naszej pracy z Porchem:


Jak widać, mieliśmy kilka projektów, które zaowocowały bardzo dużą liczbą linków dofollow. Często zdarza się to w przypadku produkcji dużej ilości treści w ciągu wielu miesięcy.

Jednak większa część twojej zawartości spadnie do średniej. Większość naszej pracy zarobiła gdzieś pomiędzy 1 a 50 linkami dofollow, z najlepszymi wykonawcami w przedziale 50 do 100.

Żeby zobaczyć ten rozrzut, musisz dalej wykonywać swoją pracę. Nie dostaniesz wszystkich tych projektów, które zarabiają 50-100 linków dofollow prosto z kija i z rzędu, a nawet gdybyś to zrobił, choć dostałbyś duży impuls, to nie trwałoby to wiecznie. Musisz zademonstrować swój nieustanny wysiłek, aby zapewnić wartość.

Wniosek
To prawda, że content marketing to długa gra, przynajmniej po to, aby zobaczyć znaczny wzrost dla Twojej firmy. Ale to nie oznacza, że nie ma zwycięstw na krótką metę. Absolutnie widać, że jest to podźwignięcie się z wysokowydajnego projektu i przynajmniej można zacząć tworzyć silniejsze podstawy do budowania świadomości marki i backlinkingu.

 

Komentarze (0)

Zostaw komentarz