Czy tworzenie lokalnych stron na swojej stronie ma sens? Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem lub sprzedawcą lokalnego biznesu, może mieć sens konkurowanie o miejsce w organicznych SERP-ach przy użyciu lokalnych stron. Serdecznie witamy naszego przyjaciela Toma Cappera, który dzieli się czteropunktowym procesem mającym na celu ustalenie, czy lokalne strony są czymś, co powinieneś zbadać w piątek na Whiteboard!

 

4-stopniowy proces podejmowania decyzji o tym, czy potrzebne są lokalne strony
Mówię o konwencjonalnych, 10 niebieskich linkach rankingowych, ale dla stron lokalnych, a przez strony lokalne rozumiem strony z krajowej lub międzynarodowej firmy, które są specyficzne dla danej lokalizacji. Jakie są tego przykłady? Może na Indeed.com mieliby stronę do pracy w Seattle. Indeed nie ma w Seattle lokalu z cegieł i zaprawy, ale ma stronę poświęconą pracy w Seattle.

Podobną rzecz można uzyskać z dostawą kwiatów. Podobną rzecz można uzyskać w przypadku używanych samochodów, różnego rodzaju pionowych. Myślę, że może to być dość szeroko stosowana taktyka. Jest czteroetapowy proces, który zamierzam dla ciebie nakreślić. Pierwszy krok nie jest w zasadzie na tablicy. To tylko badanie słów kluczowych.

1. Poznaj (lub odkryj) swoje kluczowe warunki transakcji
Nie zrobiłem wiele w tej sprawie, bo mam nadzieję, że już to zrobiłeś. Wiesz już, jakie są twoje kluczowe warunki transakcji. Ponieważ cokolwiek się stanie, nie chcesz skończyć rozwijając strony lokalizacji dla zbyt wielu różnych typów słów kluczowych, ponieważ to gong, aby nadmuchać swoją stronę, prawdopodobnie trzeba tylko wybrać jeden lub dwa kluczowe warunki transakcyjne, które zamierzasz utworzyć lokalne warianty. W tym celu, mam zamiar porozmawiać przez SEO job board jako przykład.

2. Kategoryzuj swoje słowa kluczowe jako dorozumiane, wyraźne lub bliskie mnie i rejestruj ich wolumeny wyszukiwania
Być może głównym pojęciem będzie "SEO jobs". Następnie chcemy dowiedzieć się, jakie są ukryte, jednoznaczne i bliskie mi wersje tego słowa kluczowego i jakie są poszczególne tomy. W tym przypadku, domyślna wersja to prawdopodobnie tylko "SEO jobs". Jeśli szukasz "SEO jobs" teraz, tak jak w przypadku otwarcia nowej karty w przeglądarce, prawdopodobnie okaże się, że wiele wyników zorientowanych lokalnie pojawia się, ponieważ jest to domyślnie termin lokalny i w rzeczywistości wiele terminów używa lokalnych danych, aby wpływać na rankingi teraz, co ma wpływ na to, jak należy rozważyć śledzenie swojego rankingu, ale zajmiemy się tym później.


Miejsca pracy w wyszukiwarce, może oferty pracy w wyszukiwarce, tego typu rzeczy, to wszystko znajdzie się w twoim domyślnie lokalnym wiadrze terminów. Następny wiaderko to twoje wyraźnie lokalne warunki. To będą takie rzeczy jak oferty pracy SEO w Seattle, oferty pracy SEO w Londynie, i tak dalej. Nigdy nie uzyskasz pełnej informacji o różnych lokalizacjach. Postaraj się, żeby to było proste.

Próbujesz sobie tylko wyobrazić. W końcu masz swoje bliskie lub pobliskie terminy i okazuje się, że dla SEO pracy nie wiele osób szuka pracy SEO blisko mnie lub SEO pracy w pobliżu. To również będzie się bardzo różnić w zależności od pionu. Wyobrażam sobie, że jeśli jesteś w dostawie żywności lub czegoś podobnego, to byłoby to ogromne.

3. Zbadaj SERP-y, aby sprawdzić, czy lokalne strony są w rankingu
Teraz skategoryzowaliśmy nasze słowa kluczowe. Chcemy dowiedzieć się, jakie wyniki będą dobre dla jakich słów kluczowych, ponieważ oczywiście jeśli lokalne strony są odpowiedzią, to możemy chcieć zbudować kilka z nich.


W tym przypadku, patrzę na SERP dla "SEO jobs." To jest wyimaginowane. Rankingi tak naprawdę nie wyglądają. Ale mamy prace SEO w Seattle z Indeed. To jest przykład lokalnej strony, ponieważ jest to krajowy biznes z lokalizacją strony. Następnie mamy SEO jobs Glassdoor. Jest to strona ogólnokrajowa, ponieważ w tym przypadku nie umieszczono na niej niczego, co by wskazywało na konkretną lokalizację.

Potem mamy pracę SEO w Seattle Timesie. To lokalny biznes. Seattle Times działa tylko w Seattle. Pewnie ma lokalizację z cegieł i zaprawy. Jeśli masz zamiar wyciągnąć wiele danych tego typu, może ze statystyk lub coś w tym stylu, oczywiście śledząc z miejsc, które wymieniasz, gdzie wymieniasz lokalizacje, to prawdopodobnie będziesz chciał skategoryzować je w skali, a nie przechodząc przez jeden na raz.


Opracowałem tutaj mały schemat, który można zamknąć w formule Excel lub coś w tym rodzaju. Jeśli lokalizacja jest wymieniona w adresie URL i w domenie, to wiemy, że mamy lokalny biznes. W większości przypadków jest to tylko zasada. Jeśli lokalizacja jest wymieniona w adresie URL, ale nie jest wymieniona w domenie, to wiemy, że mamy lokalną stronę i tak dalej.

4. Porównaj i zdecyduj, na czym skoncentrować swoje wysiłki

Możesz po prostu skategoryzować w skali wszystkie rodzaje wyników, które mamy. Następnie możemy zacząć wypełniać taki wykres za pomocą rankingów. To, co polecam, to znalezienie krzywej wskaźnika klikalności, której chętnie użyjesz. Możesz udać się do miejsca takiego jak AdvancedWebRanking.com, pobrać kilka przykładowych krzywych współczynnika kliknięć.

Znowu, to nie musi być super precyzyjne. Szukamy proporcjonalnej wskazówki, co byłoby tu użyteczne. Mam grupy słów kluczowych Implicit, Explicit, i Near Me. Mam typy wyników Local Business, Local Page, i National Page. W takim razie zastanawiam się, jaki jest udział tych wszystkich typów w widoczności. W moim konkretnym przykładzie okazuje się, że dla wyraźniejszego określenia, warto by było zbudować kilka lokalnych stron.

 

Komentarze (0)

Zostaw komentarz